13 Ağustos 2012 Pazartesi

BEYİN YANDI-514

bu akşam o kadar canım sıkıldı ki bir ara, gittim izmir ekiplerinin hazırlık müsabakalarına şahit oldum bir trt kanalında.
sonrasında salona geçtim. kardeşimle oturuyorduk ve annemle babam geldi eve.
annem kardeşime ays ti, bana layt kola almış çünkü ben diyetteyim-rejimdeyim
kahretsin bu çok zor, hele ki pide çıkarken. pideden nefret etmek için onu "yumurta kokuyor" olmakla suçladım. ancak başaramadım çünkü pide çok güzel bir yiyecek. bana "ömrünün sonuna dek pide yiyeceksin" şeklinde ceza kesseler yanına yumurtalı patates ve limonata vermeleri şartıyla bu cezayı kabul ederdim. elbette sonrasında bir twix'i hak ederdim.

neyse babam gecenin bi vaktinde ays ti ve kola içmemize sitem ederek uyumak için uyuduğu odaya gitti. peşinden annem gitti.
ben ve kardeşim salonda kaldık. bir festival filmi ilişti gözümüze sinema kanallarından birinde. biz varlıklı bir aile olduğumuz için televizyonumuzda "sinema kanalı" var. festival filmi verenini açmıştık işte. uruguay yapımı hiroşima isminde bir film başlamıştı. henüz dört dakika olduğundan bir şey kaçırmadığımızı düşünerek izlemeye karar verdik ancak film o kadar sıkıcı çıktı ki biz sıkıntıdan kardeşimle kavga edip birbirimizin kollarını kestik. şaka yapıyorum kesmedik kanalı değiştirdik.

sonra ben daha da sıkıldım
zaten sonrasını hatırlamıyorum
koca akşamdan hatırladığım dizimin daha az ağrıdığı ve denizlispor'un bucaspor önünde 2-0 önde oluşu.
bu arada denizlispor'u engin ipekoğlu çalıştırıyormuş bunu da öğrenmiş oldum.
günümüzde bir bilgi ne kadar saçma olursa olsun önemlidir. çünkü yaşadığımız bu dönem maalesef çok "bilgi" barındırıyor.

iyi akşamlar.

alican arıcan
14/08/12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder