1 Eylül 2012 Cumartesi

BEYİN YANDI-515

diziyorlar karşısına 5 tane yalaka. cevapları belli sorular evvelden hazır edilmiş vaziyette...

programın hangi kanalda gerçekleştiğinden bile belli olan bir "taraf" olma hali...

birileri buna "basın özgürlüğü" diyor. ben bu düşüncelerimi buraya yazdığımda da bir şekilde hipnoz edilmiş arkadaşlarım "alican sen de her şeye karşısın ama" diye tepki koyuyor sonra.

daha aylar evvel "türkçe olimpiyatları" meselesinde kendimce fikrimi söyledim diye dert oldu. olabilir tabii ki herkesin kendi görüşü. ama sakın "karşıt görüş" sahibi olmayın. ne olursanız olun zaten karşıt bir görüşün yoksa onlardan oluyorsun. yani her şeyi "şahane" zannedenlerden.

harçlar kalktı mesela en son..
e kimse sormuyor..kaldırılan harçların acısı nereden çıkacak? diye.

şimdi bu soruyu sorduğun zaman da "marjinal" oluyorsun. ne bileyim "doyumsuz" oluyorsun. belki "arsız" bile olabiliyorsun. neticede yaftalayacak olduktan sonra sebep bol, çeşit bol.

"ülke kötüye gidiyor" diye bir fikrin varsa kesin sapıksın. kaçarı yok yani "kötü" düşünüyor olmanın. hesapları hazır kenarda çünkü "e 2000'de nasıldı?" diye soruyla geliyorlar.

e canım benim madem bu kadar seviyorsun tepeden tırnağa iktidarını, hani bu abiler ablalar kalabalığı dokunulmazlık kaldıracaklardı?

ben de bu soruyu soruyorum sana ya da size. hani ben marjinalim ya..e cevapla bunu..

tonla insan evladına dokunmakla kalmadıkları gibi her birimine sızdıkları güvenlik güçleri ile elalemin kapısını sabaha karşı çalıp bazılarının peşini "ölene kadar" bırakmadılar. ailenizden birinin alınıp götürülmesi lazım öyle değil mi? sırf diğer insanları anlamak için aynı acıyı yaşamanız lazım öyle değil mi?

kusurlu mantıklarınız bunu gerektiriyor çünkü. yahu 10. yıl marşında bahsi geçen demir ağlarla örmek konusu bile dert oluyor birilerine. sürekli bir geçmişi kötüleme hali. tarihi yok etmeye çalışma hali ve bununla birlikte yeni bir "tarih yazma" derdi.

ben bunun neresinde iyi niyet arayabilirim ki?
akıldan, mantıktan ve insanlıktan azıcık nasiplenmiş birisi 2002'den beri olanların bir kısmını bile peşpeşe okuduğunda ya da düşündüğünde vicdanı sızlamadan nasıl yaşar ki?

e bazıları ya da bazılarınız yaşayabiliyor. ben de buna hayret ediyorum açıkçası. demek ki senelerce kin ve nefret beslemişsiniz içinizde. bari birazcık samimi olun ve bunu açıklayın kardeşim.

açık açık söyleyin ayrım yapmadan nefret ettiğinizi.
işte o zaman en azından o tavrınıza saygı duyarım. ama böyle gülümseyerek cinayet işlemek hoş olmuyor. çünkü bu yaşadığımız şey hayat kardeşim; film falan değil bu.

alican arıcan
01/09/12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder