22 Temmuz 2012 Pazar

BEYİN YANDI-508

Efendim biz yazarlar gece geç saatlerde çalışmaya başlarız. Başarımızı geç saatlere borçluyuz.
İlhamın gecenin köründe geldiğine inanırız.

SUS YAVŞAK!

Bu koskoca bir yalandır. Yazan - çizen takım bunu iyi bilir. (bilmiyorsa bilsin) İlham gecenin köründe geliyorsa o şey ilham falan değildir. İşsizin tekidir yahu.

BUNLARI BEN YAZMADIM BAŞBAKAN YAZDI :(

Beşiktaş hazırlık maçında yenilmiş fakat gençler göz doldurmuş. İşte futbolu bu yüzden seviyorum hep "telafi" edilebilen bir tarafı var. Tıpkı sınavlar gibi, sınavlarıda çok severim ben. "Nasıl geçti?" diye sorana "iyiydi ama belli olmaz" derim. Neticede girdiğim her sınav (sırf girebildiğim için) bir şekilde iyi geçmiştir zaten.

TAKİP EDİLİYORUZ!

Açık konuşmaktan mutlu olurum, bazen canım açık konuşmak istemez. Anlamadığım şeyler için sorular sorarım. Cevap beni tatmin etmediyse yine sorarım. Baktım olmuyor bırakır giderim. Ki bırakmışlığım çoktur. Cep telefonum dinleniyorsa gerçekten ayıp ediyorlar bunu böyle bilsinler.

HOŞGELDİN RAMAZAN...NABER RAMAZAN?

Ramazan ayına adımlarımızı gıdım gıdım atmamızla birlikte manevi tarafı kuvvetli muhafazakar mizah algımız çeşit çeşit şakaların altında ezile ezile kendi suyuyla gurur duyar hale geldi. Teşekkürler çağdaş arkadaşlar!

BEN BİR METİN YAZARIYIM!

2010 Şubat ayından bu yana çeşit çeşit reklam meklam işlerine metin yazdım cınımıniçi. Daha da ilerleyen zamanlarda başımdan geçenleri isim vere vere yazacağım demiştim birkaç ay evvel. Evet yine belirtiyorum. Anı olarak değil teknik olarak belirteceğim.

İYİ İNSAN OLMAK

İyi insan olmanın çeşitli yolları olduğunu düşünüyorum. Her insan iyidir gibi bir fikire inanmıyorum. Bazı insanlar yavşaklardır. Yavşaklarla anlaşmak zordur, ancak kısmet-nasip diyorum.

FUTBOL CAHİL İŞİ

Futbol cahil işi kardeşim, armalara anlam yüklemeye ve stadyumları dini mekanlarla bir tutmaya gerek yok. Böyle dedim diye "din akıllı adam işi mi?" şeklinde bir soruyla karşı çıkacak olabilirsin. Haklısın.
Fanatizme dökülen ne varsa saçma.

BUGÜN PAZAR

Pazar günlerini sevmezdim, hala daha sevmem. Teşekkürler

EVİN KAPISI ÇALDI!

Yoksa bir gelen mi var!



Alican Arıcan
22/07/12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder