13 Temmuz 2012 Cuma

BEYİN YANDI-504

* baltalı izah = zagor

* Kadıköy vapur iskelesinde bir yolculuk öncesi. "İskelemizde bulunan vapur Haçlı seferini yapacaktır."

* minibüste gelirken bir şeyin farkına vardım. şoför abi klimayı kışa göre ayarlamıştı.

* "otomatik" olmak ne kadar saçma aslında. bak bi beş dakika düşün sana da saçma gelecek

* devotchka - in the tower, eren boşa ercan önerdi. günlerdir dinliyorum

* sonunda inönü stadının yıkılmamasına ve beşiktaş'ın maçlarını inönü'de oynamasına karar verildi. ayrıca beşiktaş'ın kırmızı formasını beğenmedim.

* sanıyorum reklamcılığın özeti "ucuzluk ve perakende"

* sadece makarna yiyip, türk kahvesi içerek beslenebileceğimi düşünmeye başladım.

* yazın çok terliyoruz çünkü hava çok sıcak. bu sıcaklardan kurtulmanın tek bir yolu var. ölmek

* hayvan satan dükkanlar hakkında pek iyi şeyler düşünmüyorum, kaldı ki kadın satan adamlar hakkında da iyi şeyler düşünmüyorum, çocukları dilendirenler hakkında da öyle.

* efes one love konusunda sıkıntılar varmış, orada birinin kılına zarar gelirse sebep olanın allah belasını versin :)

* birazcık terbiyeli olalım, herkes olsun.

* galata'da kulenin tam dibinde içki içip eğlenirdi insanlar. yakın zamanda bu olaylar ortadan kalktı. çünkü eğlenmesini bilmiyor insanlar. evet bu konu bu kadar ve daha fazlası değil. buradan siyasi malzeme çıkmaz diplomalı sığırlar.

* basketbol futboldan daha mantıklı. ama seyircisi aynı olduktan sonra bence hepsi mantıksız

alican arıcan
13/07/12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder