13 Mayıs 2012 Pazar

BEYİN YANDI-497

ben yorumlamayı seviyorum..takip ettiğim durumların analizini yapmak hoşuma gidiyor ve işime geliyor
zaten işim hemen hemen bu..bunun gibi bir şey yapıyorum
ve bu durum tabii ki birilerinin hiç hoşuna gitmiyor..çünkü memleketin kritik edenleri engin ardıç seviyesinde takılıyor..

bu yüzden bana "yeni yetme" ve "gerizekalı" diyerek tepki gösteren arkadaşlar oluyor..halbuki ben de birisiyim yani
varım burada..egolarımla varım..üstümle başımla varım..aklımla ya da akılsızlığımla..yapabildiklerim ve yapamadıklarımla

özellikle 2010'dan beri çeşitli sebeplerden tonla yazı yazdım..
bu blog..
türlü türlü reklam fikirleri
gerçekleşenleri ve gerçekleşmeyenleri..ama sürekli olarak kendini yenilemek durumunda olan reklam meklam ortamında tutunmak adına çok yazmam gerekti elbet..bu durum aklımı daha hızlı çalıştırmayı öğretti bana..sağolsun abilerim..ablalarım çok şey öğrettiler bu süreçte..kaldı ki şimdi bu kadar yazıyor ve konuşuyor olmamdan onlar da rahatsız oluyor olabilirler..ki derdim değildir 23 senedir yaşadıklarımı ben bilirim onlar değil..

herkes kendi hayatından sorumlu bir noktada
insanoğlu yediği her halta bir kalıp uydururken sorun olmuyor çünkü..ama bir başkasının yediği halt nedense alayımızı rahatsız edebiliyor..en basitinden benim sevmediğim insanlar iktidarda mesela..bu yüzden mutsuzum ama yapacak bir şey yok çünkü demokrasi diye bir şey var memlekette..

neyse işte..dün gece süper final organizasyonunun finali gerçekleşti..her defasında şişirildiğini iddia ettiğim bir derbi gerçekleşti bitti..bir taraf diğer taraftan daha mutlu ayrıldı sahadan..falan filan bunlar zaten klasik..esas gerçek maç sonrası ortaya çıktı..her defasında gelişmekten..gidişmekten bahsedenlerin yalanı yani

kupa töreni falan olmadı o sahada..o karanlıkta..
dün ışıkları açmamak üzere kapayanlar vakti zamanında yayıncı kuruluşun kablolarını kesmişti
şimdi kimse o rezaletleri savunmasın tamam mı?
önce bir dinlemesini öğrenmeliyiz zaten..asır olmuş nerdeyse bunu yapmayalı
penaltı noktasını kazımaya çalıştı biri..onu da savunmuşlardı..çıkıp samimi şekilde özür dilememişlerdi..
benzer bir rezalet mecidiyeköy'de oldu vakti zamanında..sahaya pet şişe yağdırmışlardı..yine kimse bir şey diyememişti..

çünkü tepeden tırnağa herkes eğitimsiz
hep böyle..
çünkü o büyük paralar..tribünleri dolduran binlerin hayal bile edemediği paralar yine aynı ayarda adamların ceplerinde geziyor..
ben oldukça fanatik bir beşiktaş taraftarıydım..
azalta azalta bıraktım o fanatik olmak durumunu..neden mi?
baktım ki bir işe yaramıyor..artık senede bir kere küfür ederek tepinerek maç izlesem yetiyor..o da evde zaten..inönü'de adam öldürüldüğü günden bu yana lig maçına falan gitmedim..gitmem..işim olmaz
çünkü futbol adı altında gerçekleşmiş hiçbir rezaletin altından "münferit" diye kalkılmaz..önce herkes bir akıllı olacak kardeşim..
mecburuz yani sakin düşünmeye ve davranmaya..isveç'li olalım demiyorum ama benzin istasyonuna yanıcı madde atmak nedir?

polis arabasını ters çevirmek nedir?
neyi ya da kimi savunuruz bunları yaparak..aziz yıldırım'ı mı?
yıldırım demirören'i mi?
ünal aysal'ı mı?

kimi be kardeşim?
samimiyetsiz ve çıkarcıyız..maalesef içimize işlemiş bu pislikleri temizlememiz çok zaman alacak gibi..
neden mi?
e içimize işlemiş..yani derbi maçının oynanacağı gün sevdiklerimizi sokaktaki şiddet konusunda dikkatli olmaları için uyarır hale geldiysek zaten konuşacak çok şey yok..
beyoğlu denen yerde galatasaray'lılar eğlenir
kadıköy'de fenerbahçe'li..
beşiktaş'ta beşiktaş'lı..al işte bak memleketin en büyük şehri 3 yerinden en sağlam darbelerle bölündü bile..

yani sen bölünmek için kürt olmayı bahane edemeyeceksin artık tamam mı?
ermeni'den özür dilemem ben! diye haykırırken mesela o ermeni'nin neden beşiktaş'ı tuttuğunu hiç düşünmeyeceksin
çünkü bölünmüşsün..
ben genellemelerden kaçmam..tabii ki insan yanılabilir..kaldı ki yanılmak aklı açar..bir şeyin önünü kapamaz..

faşizmi yaymak için futbolu kullanıyorlar..
sözde aklı başında olan insanlar buna alet oluyorlar..
beğenmedikleri iktidar partisinin lideri aleyhinde slogan atıp kendilerini rahatlatıyorlar..
ama o stadyumda bulunanların en az yarısı gidip o partiye oy veriyor..
çünkü faşizm tutarsızdır..gün olur o hançeri kendine saplar..

şimdi bakın sayın saplar ve samanlar..
siz türlü sebeplerden birbirinizden ayrılıyor olabilirsiniz ancak..birleştiğiniz en iğrenç nokta faşist oluşunuz..
bir de bu duruma uydurulan bir yalan.."şiddet insanoğlunun içinde var!"
o zaman git kendi kardeşini öldür diyeceğim..ki yapmadığınız şey değil..sebebi komşunun fanatik trabzonspor'lu oğlu bile olabilir yani o kardeş cinayetlerinin..

inanç denen şey..her çeşidiyle birleştirici olması gerekirken
bilmem farkında mısınız ama ayırıyor..
demek ki hakikatten "İNANAMIYORUZ"..
e inanamıyorsak neden ısrar ediyoruz ki?
ısrar ediyorsak aptalız demek ki...

valla kusura bakmayın ama o aptallığa alet olmak istemiyorum..
porsche alamayacaksam ehliyet almama gerek yok
teknik direktör olamayacaksam futbolu sevmeme gerek yok
gerek yok abicim..böyle düşününce rahatlıyor insan..en azından ben rahatlıyorum..öneririm.

biz sizi adam sandık bu yüzden önümüzde sandık elimizde pusula.

burası güneş batınca uyananların memleketi..
ne anneler günü getirir bereketi..ne de onun bunun rekabeti
kimse kusura bakmasın yani
ucuzuz ucuz..ve bu ucuzlukla yaşamak çok zor..
kaliteden ödün vere vere geldiğimiz notka budur..

birileri bizi iran'a çevirecek diye korkanlar polisle yeşil sahada çatışıyor..
ulan hadi onlar imamın ordusu
iyi de sen kimin nesisin?
üniversiteli çocuk kıyafeti yüzünden 11 yıl hapis cezası yiyor..e o zaman neredesin?
madem onlar imamın ordusu..e hadi git bunun için bir şeyler yap o zaman?

imkansızı istiyorum gözlerim kapalı..
duyarsızlığın bu kadarı..
kimse konuşmasın abicim..hem ortalığı birbirine katacaksın..hem köşene çekileceksin
yok öyle hadise

terbiye okulda verilmiyor kardeşim
mühim olan aile

alican arıcan
13/05/2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder