8 Mayıs 2012 Salı

BEYİN YANDI-496

bazen içimizdeki en net insanın güçlü soydemir olduğunu düşünüyorum. ÖYLEYSE VARIM!

kopin peyst (buraya bağlantı çakmayı bilmekle link kopyalatıp yapıştırtmak eziyetini sevmek arasında fark var)

http://www.youtube.com/watch?v=VB3uH78K5fE&feature=related (ayrıca görüntüler şarkıya gereğinden fazla güzel bir şekilde eşlik etmiş)


hiç "kıymet" bırakmayalım emi bebişler, ortalığın anasını bir güzel belleyelim birlikte..
deniz gezmiş'ten birer reklam malzemesi yaratalım mesela?..ne dersiniz hoş olmaz mı?..ama sakın kıymet bırakmayalım geriye..
sakın ha mücadele etmiş bir kimse kalmasın etrafta..kullanılmamış görsel bırakmayalım sakın..sakın ama!
kemiklerinin sızlama ihtimalini düşünmeyelim yerli yersiz kullanırken isimlerini-cisimlerini..cahilliğimize cahillik eklemekte sınır tanımayalım emi bebişler. EEEEE Mİ DEDİM LAN!

sosyal medya denen malzemeyi kullanırken oldukça yanlış davranalım..aman kimseye olduğumuz gibi gözükmeyelim
birbirimizin ardını dövelim mümkünse..elimizden geldiğince LİNÇ için kullanalım o alanı..
kapılarımızı işaretleyelim..ki zaten işaretleyenlerimiz var..
türlü sebeplerden ortaya çıkan sonuçlar bu yüzden beni hiç şaşırtmıyor..odamın adını RASATHANE koydum emk.
gözlem yapıp yapıp burada topluyorum olayları..herneyse gerçekten bazılarının tavrından bıktığımı söyleyebilirim..özellikle diplomalı cahilin şiddeti beni yıldırdı.

şike konusu geçen temmuz'dan beri konuşuluyor..
meğerse tek suçlu ibrahim akın'mış..valla helal olsun adam tek başına büyük tezgah kurmuş arkadaş..devlet başkanı olsan altından kalkamazsın şerefsizim! o nasıl karar öyle ya..
hayır daha ilginci bu memleketin "kandırılmışları" saf gibi her şeye inanmaya devam ediyor ya benim garibime giden o...
kimisine göre "türkiye büyüyor" ya..
bence "türkiye uyuyor" galiba yemeğimize ilaç kattılar la?

sanırım sadri şener alkol almadan konuşamıyor. yoksa bir insan evladı peşpeşe bu kadar sağlam sallayamaz. futbolu falan geçtim trabzon şehrini başka bir memlekette sanıyor olmalı kendisi

yılmaz erdoğan ezan sesine takmış kafayı..sonra kendini twitter sayfasından savunmuş..
online savunma devri.
kuşe kağıda saçmala..monitörden fırçala..valla çok iyi ya
filmlerde neden ezan sesi duymuyoruz? gibisinden bir derdi var abimizin..anlamakta güçlük çekiyorum
ÖYLEYSE YOKUM!

başbakan olunca her şey olabiliyorsun. bu şahane! artık hedefi başbakan olmak olan çocukların salak olduğunu iddia etmeyeceğim

eğitimcilerin kalitesinden haberdar olunca bilmemkaç kilometre yolu yürüyerek okula giden çocuklara acıyor..yoksulluktan sebep okula gidemeyen çocuklar adına mutlu oluyorum.

olm şu süper final denen şey iyi ki oynanıyor..hatta iyi ki şampiyon falan son maça kaldı..kim akıllı kim salak onu gördük en azından lan geçtim futbolu falan..kütür kütür yazmış herkes manyak gibi..vay anasını arkadaş çocuğunuza düz gitseler bu kadar duyarlılık göstermezsiniz ha..vay anasını ya ne armaymış..ne sevgiymiş anasını satiym..herkes futbol adı altında büyük faşist yetiştirmiş içinde..vay bana vaylar bana arkadaş..yuh ulan..ben galibi açıklıyorum AKP her türlü götürür beyler kaba eti iki lobundan itinayla ayırsanız bile sonuç değişmez ehehehehe yazık lan

----------------------------------------------------------------------

herneyse olaylar olaylar üstüne
seyfi teoman öldü tüm bunlar olurken..
gencecik adam..yine bir motor kazası..neresinden tutsan elinde kalan bir yaşam
böyle mi olmalıydı ki sonu?
geride bir tatil kitabı bıraktı seyfi teoman..varsa insanoğlunun ölümden sonra bir mekanı..cennet olsun
bilmiyorum ki ölen nereye gidiyor..ama aramızdan gittiğini biliyorum..hepimiz biliyoruz durduk yerde anlamsız duygusallaşmaya gerek yok..ölüme alışmak zor hadise..

alican arıcan
09/05/12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder