9 Eylül 2012 Pazar

BEYİN YANDI- 517

Hepinize selamlar sevgili sevenler. Öncelikle büyüklerimin patiklerinden, küçüklerimin ise eldivenlerinden öperim. Havalar yavaş yavaş soğuyor; illa ki birileri çok üşüyordur. 

Ben şu sıralar Yalıkavak'ta hayatımı devam ettiriyorum. Yediğim önümde, yemediğimse arkamda duruyor. Böyle olması oldukça olası. Neyse efendiler buralar ziyadesiyle sıcak. Neden bu kadar sıcak bilmiyorum, güney kesimi neden daha sıcak olur bana öğretmediler. Ben mal oldum. Çünkü beni eğitmediler. Bence bütün öğretmenlerimin Avrupa İnsan Hakları Mahkemesinde yargılanması gerekir. 

Yalıkavak bu ay sakin. Muhtemelen geçen ay ya da evvelki ay gelsem hareketli olurdu. Ben Geriş Altı diye bir yerdeyim. Dün teyzemi ve eniştemi ziyaret etmek için Turgutreis'e gideyim dedim. Demez olaymışım. Maşallah buranın toplu taşıyanları saatte bir hareket ediyor. Tabii ben bu detayı bilmediğim için yine bir mal gibi bekledim durdum. Neyse ki beklediğime değdi. Sonunda gittim.

Buraya geldiğim ilk gün ise angut gibi Yalıkavak minibüsü beklemiştim. Ufak gibi gözükse bile bir yerden bir yere giderken ziyadesiyle zaman harcıyorsunuz sevgili sevenler. 

Sonrasında otele gelip odama yerleşmiştim; ama ne yerleşme yaaaaaaaa. Eminim kimse bir odaya böyle yerleşmemiştir. Odanın halini görseniz yirmi yıldır bu odalıymışım sanır ya da sanarsınız. Hangisi doğru bilmiyorum çünkü ben cahilim. 

Neticede tatil başladığından bu yana iki gün oldu. Toplamda beş gün burada kalacağım. Daha fazla kal deseler hayatta kalmam. Çünkü o kadar da güzel değil. Denizi dalgalı çünkü rüzgarı kuzeyden doğru esiyor. Kimse kimseyi dalgalı denizle imtihan etmesin kardeşlerim. Hele ki ben hiç sevmem. Çünkü ben net biriyim, duru ve sakin bir deniz gibi. Kendine güvenen şöyle gelsin. Bana karşı koymak, güven, özveri...ne diyorum lan ben. 

Turgutreis'i anladığım kadarıyla çok daha güzel. Orada hemen hemen her şey var. Cumartesi günleri pazar kuruluyormuş. Ne kadar ironik öyle değil mi? Değilse çıkazlasın biri söylesin dobra dobra. Dobran James.

Bence Turgutreizz Yalıkavak'a beş ve katları kadar basar. Bir daha da ardına dönüp bakmaz. Ancak bu demek olmuyor ki Yalıkavak'a gelmeyin. Gelin gelecekseniz ama yavaşşş gelin hayvanoğluhayvanlar. İnsan yaşıyor burada. Bence bir erkek Yalıkavak'ta özellikle şu dönemde yalnız başına fazlaca takılırsa eşcinselliğini keşfedebilir. Ne alaka? diye sormayın. Aman bana ne be gerizekalı dediğinizi duyar gibiyim. Umrumda değil. 

 Neyse perşembe sabahı döneceğim hayırlı ve hayırsız şekilde. 

Görüşürüz.

Alican Arıcan
09/09/12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder